duscha&kanske film?

halluu ! :) Idag har det vart en helt vanlig skoldag :) Imorgon är det studiedag!
&det betyder slappa.. nä det gör det inte utan ska städa rummet imorgon -.-
jag paaaaaaaallar inte :'( Men måste ju få det gjort, eller hur?
sen är det träning på kvällen imorgon .. fattar inte hur jag orkar egentligen :o
Snart ska jag ta en snabb dusch och sen kanske se film?
Isåfall får det bli American Pie :D hahhaha , för er som sett filmerna..
ja, jag har sånn humor ^^ xD Jag tycker iallafall filmerna är jätte bra,
värd att se (y' köpte den i kalmar när vi va där i lördags! Sen köpte vi
nån annan men vet inte rikigt vad den handlar om, men det är nog en rolig film!
Sen köpte bea den jävl* lustiga saken en HITLER film??!?!?!?!?
Ja , jag vet att det inte är normalt och så, men aja XD
nä men ska va kul o titta lite om hitler ;) Nä nu ska jag inte sitta och babla utan dra&duscha!
Vi hörs väl när vi hörs?  Pussaaaaaaaaaaaaar♥



awweeii, saknar våra små men stora dampdagar :') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0