Ruudah idag !

Tjo, idag var Emma&jag i Ruda och va med älskling, Jimmy,Jesper, Robin&Lauritz ;)
Rikigt niceee (y) Vi satt typ i deras vardagsrum först o kollade film&Dennis&Jesper
åt pizza xD haha, sen när jag,emma,robin&Dennis gick upp på Dennis rum så kom hunden
med också, och den bara satte sig och sket på dennis golv :oo, Det stank som fan,
för det var rikigt mycket fan xD Emma och jag satt och skrattade lite när hunden gjorde det,
men sen började Robin skratta , och han skratta som värsta tjejen/kärringen :P
Så vi började garva som in åt helvete åt honom xD För så har jag aldrig hört han skratta!
Men det va rikigt nice där i allafall :) nu bär det av till köket och spanar in den goda kladdkakan
som står där ute! ;) Sen hoppar jag till säng, så.. godnatt everybody! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0