ni är älskade!♥


Emma Lövmo Svensson!<3
Asså vi har kännt varandra i 7 år, liksom massa dagar .. som jag inte ångrat!
det alla kallar "äkta vänskap" det är just det här! Jag kommer aldrig släppa taget
om dig bebis' Du-jag-föralltid !! älskar dig emma<3

Klara berg! <3
Du är den finaste personen i världen :') Men kan verkligen prata med dig!
om jag vill prata så lyssnar du! du är as söt&betyder mycket bästavän'
Jag älskar dig Klara :)<3

Dennis Nåtling!<3
Du är fan den bästa killen man kan ha :'o<3
Om du inte skulle finnas i mitt liv hade jag aldrig mått så bra!
Du är underbar  , att se dig får mig att må bra'
jag älskar dig min älskling :)<3

Kim Wistemark!<3
fan, du betyder mycket :) Du är en av min vänner som betyder så jävla mycket!
om du behöver prata så lyssnar jag :') om något skulle hända dig vet jag inte
vad jag gör ;o Jag älskar dig kim :')))<3

Cornelia Johansson!<3
Elle fan har kännt dig nästan hela livet, iaf sen vi va 5 år :')
Du är söt och cp :') men älskar dig ändå! med dig kan jag prata så som jag känner!
Känns annorlunda med dig. Du är söt ;d Jag älskar dig Cornet!! :d<3

Michelle Lundell!<3
vi lärde känna varandra genom bdb?
Sånn tur att vi kom i samma klass ju :)
Du är fin,söt&damp ! Älskar dina små damp stunder!
eller när jag tänker efter så är dom inte så små? ;)
jag litar på dig till 99% efter den där gången xD du vet när man inte
kan klockan så äre så xD nä skoja, älskar dig plutt :') <3

Matilda Wärnlund!<3
Mitt cp barn ! :D fan vad roligt vi har det på lektionerna!
SO, fyfan  xD eller "moooget matilda , moooget" HAHAHAH
men gud , iaf så är du jättesöt&fin :) Finns för dig natt som dag:)
Älskar dig Matilda gumman! <3

Magda Stys!<3
åh är fett arg för att bilden på magda inte funka att ladda upp :'(
Så blir den där då -.-' Men du är söt snäll och har blivit lustig ;o xd
Men du är fan bäst, älskar dig min Magda<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0