fyfan asså..

jag har inte bloggat på länge, men palla! och jag är förbannad , jag ska fan slå sönder alla jävla blattar i ruda, att dom alltid ska gå på Jimmy! Jag tycker dom ska  låta honom vara och sen ska vi inte skylla på en person , för han blev anmäld utan anledning! Dom vet vem som rörde honom , och dom vet typ vilka som slog Jimmy första gången med järnröret! hade jag vart med, fyfan, ingen ska röra Jimmy igen!! Moget att gå på honom hela jävla tiden! Jag tyckte inte det vaa nått fel att hans pappa tog och slog till blatten med ett järnrör, för nu har det hänt för mycket med Jimmy! Först järnröret, sen så spräckte hans ögonbryn i skolan för en person kom med tänderna hårt och snabbt, och på kvällen så slår en blatte honom på samma ställe så det spräcker igen! är det så dom ska ha det eller? att Jimmy äns vågar gå ut fattar jag inte.. & när jag fick reda på att dom mordhotat Dennis&Jesper , fyfan asså!! jesper är jävligt fegt, kan bara inte alla jävla battar sticka tills sitt hemland? Då är det ju fan säkert att gå ut. Fast att dom slog Jimmy igen va för en jävla fitta skulle göra en sak så blatten trodde det va Jimmy, så han fick ta den  smällen! är det verkligen rättvist eller? NEJ det är det fan inte, rör Jimmy en gång till&då jävla slår jag ihjäl den jäveln som gjorde det! FYFAN FÖR ER !!!!



____________________________________________________________________________________

känndes bra att få skriva av mig som jag verkligen tycker!
Finns alltid Jimmy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0