Punkter i mitt liv

Mig själv; Jag heter då Linnea Viktoria Angelina Bergeskans Hansson. Jag är 13 år och bor i Högsby. Jag är 158 cm lång. Jag skiter fullständigt i skolan. Pluggar aldrig! Är bara med vännerna & min kille.
Min första kärlek; min första riktiga kärlek började i Januari. det var då Jimmy. jag älskade verkligen honom, men massa hände och det tog slut. Nu är han den bästa kill kompisen jag har! Jag älskar honom verkligen som en bror.
Mina föräldrar; min mamma heter Anita, hon jobbar på Telia och är runt 56 år. Min pappa heter Benny och är 59 år och jobbar på YIT. Såklart älskar jag dom, men jag hatar dom verkligen. Dom förstör mitt liv. Men possetivt så är dom snälla. Får rättså mycket av dom. Men skulle vilja få göra mer än vad jag får ..
Det här åt jag idag; En macka till frukost, en pizzabit hos michelle, sen på mc'donalds.
Vad är kärlek? ; Det bästa som finns! Det är kärlek som gör mig glad. Att få ha någon att längta efter, att kunna prata ut om allt till honom. Han ska va den rätta!
Min dag; vaknade hos emma, sen åkte vi till ffors , och jag skadade mig, sen åkte jag till sjukhuset o sydde, och nu kan jag nt gå. räcker det?
Min bästavän; Emma Lövmo Svensson, har kännt dig i åtta år, känner hela dig rakt igenom! Du finns där i alla lägen, du betyder mest av alla mina vänner. Vi har tusen minnen, du är tjejen jag letade efter. Du rinner i mitt blod, du flyger i luften jag andas in, du finns i mitt hjärta' Jag finns för dig 24/7 , mobilen är alltid på för dig. När jag vart nära på att dö fanns du där. Vi har bråkat några gånger, men för varje gång vi bråkat har vi blivit starkare, och kommit närmare varandra. Du är den bästa som finns, med dig är jag mig själv. Det är med dig jag pratar om precis allt! Du är underbar kära vän. Jag älskar dig Emma Lövmo Svensson, då-nu-föralltid baby!<3
Ett ögonblick; Idag när jag blev sydd.. fyfan, jag grät skit mycket o höll mamma i handen, gjorde jätte ont och vill nt göra om det mer ..
Min tro; jag tror man behöver en bästavän för att klara livet. Annars hade du vart på botten hela tiden, för det kan finnas falska vänner som spelar snälla i början men slutar att dom sviker en ..
Det här hade jag på mig idag; Baseball koftan, svart linne, "snuspelle" byxorna, sen gråa strumpor, fast ena är ner blodat -.-''
Mina syskon; Min stora syster Beatrice, är 17 år och går på John Bauer i Kalmar. Hon e cpstörd.. Min storebror Robert är 28 trorja ;o Han bor i stockholm , Rickard min andra storebror är 32 typ och han har två barn som heter Iris och Edith. Han bor i Figeholm med en tjej.
I min handväska; Mobil & pengar?
Mina drömmar; bli rik, och en sak jag nt tar här..
Mitt favoritminne; SOMMAREN 08!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3
Min favoritfödelsedag; Vet nt, minns nt alla..
Detta ångrar jag; Ska jag säga det rent ut? aha .. att jag föddes
Det här upprör mig; att se folk bli sårade som står mig nära
Det här får mig att må bättre; Tänka på dennis. Han e fett saknad, han e den bästa killen som finns!<3 Sen emma ,  cornelia, michelle, natha, linnea o massa mera!
Det här får mig att gråta; 2 låtar
Mina rädslor; Förlora nån vän eller Dennis!
Min favoritplats; Ruda!
Det här saknar jag; några minnen jag nt vill ta upp här..
Ett sista ögonblick; När ja var i ruda en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0