Dennis Einar Mikael Nåtling ! <3

1 år sen jag lärde känna dig, inget jag ångrar! Du är den bästa killen man kan få, hade jag inte haft dig vid min sida hade jag aldrig klarat mig! Första gången vi var ihop , var den bästa dagen jag vart med om. Du kysste mig för första gången, det var allt jag tänkte på när jag gick hem! Vårt förhållande har gått upp och ner, och vi har bråkat. Men det gör väl alla nån gång? Men vi har alltid rett ut det. Du har världens finaste leende, dom finaste ögonen, och jag älskar allt med dig! Jag skulle kunna offra en hel dag för att få träffa dig, skulle offra min skoltid för att få se dig, skulle offra mitt liv om du så ville det. Det du säger gör jag. dör du - dör jag! Skulle inte klarat mig om nått händer dig. När vi bråkat har jag fäll flera miljoner tårar, för det värsta som finns är om jag skulle förlora dig! Men baby, du är allt för mig. Du är det där lilla ljuset i mitt liv, det som gör att alla dagar blir speciella! Att ligga bredvid dig i sängen, då känner jag att jag är trygg! att få hålla dig hand känns underbart. När du kramar mig får jag ett leende på läpparna.När du kysser mig känner jag innombords att jag är lycklig! Dennis älskling, jag älskar dig mer än nån annan, vet du det? Isåfall vet du det nu! Jag älskar dig baby, du-jag-föralltid! ♥
Jag älskar dig Dennis! Du är bäst!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0