WOOOHO!! :D

helllllllluuuuuuuuu, hemma från Riiiiiiiiiix, fyyyyyyyyfaaaaaaaaan vad roligt vi hade :D träffa aaaas mycket folk där, och vi var med några! Först gick jag shälv med Sanna och Lovisa sen kom Cornelia sen emma och sen va vi nt med dom mer sen var träffade vi typ kamilla o Kornelia och Emil xD ah dom va nice senare träffa vi dom igen fast med 10 st fler ? xd dom va as roliga och så träffa vi en tjej som hette rakel ,AAAAAS snäll o söt var hon :) Sen träffade vi Kornelias kille Frej, och hahah han ville typ träffa mig emma o cornelia, så han sa hej,och sånnt sen när vi skulle gå så skulle dom krama oss tre? så först kramar frej mig o sen emma o sen cornelia sen kramade kornelia oss också då. ah sen gick vi till bilen och åkte hem :P skiiiiiiiiiiit nice vare! Nu ska jag gå ner! ,
hörs sen. puss ♥


Fett söta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0